15 Eylül 2012 Cumartesi

artan keçelerim için kutu :)

başka sitelerde gezinirken gözüme çarpan en önemli şeylerden biri de keçelerin saklanma,depolanma biçimleri oldu . benimkiler öyle alelade bir yerlerde duruyorlardı ve bu hiç hoşuma gitmiyordu . tabi genelde ikeadan alınan kutular iş görürken,benim öyle bir şansım olmadığı için ne yapsam diyordum ki , evdeki kutuları değerlendirmek daha mantıklı geldi . hem ekstra bir masraftan hem de nerde bulurum diye aranmaktan kurtulmuş oldum. ee bi de insan kendi uğraşınca daha bi özel oluyor :) ya bi kutu için ne kadar çok konuştum : D
neyse, artan keçelerim için süslediğim kutum işte bu :)






üstündeki nazar boncuğunu da yine artan keçelerden yaptım , kutumu çok sevdimmm :)


kutuyu kapladığım kumaş ise bitanemin bana getirdiği güller kuruyunca atmaya kıyamadığım,dursun bigün bi işe yarar elbet dediğim kumaş :) kumaşlar güzelce yıkanıp rafa kaldırıldılar,güller de saplarından ayrılarak gümüş şekerliğin içine gittiler. ne de olsa aşkımdan gelmişlerdi atmaya kıyamadım hiç birini, tabi bütün kadınlar gibi ; )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder